مورینیو در نظرسنجی AS گواردیولا را شکست داد

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 2638
بازدید کل : 92278
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 75
:: بازدید ماه : 2638
:: بازدید سال : 4536
:: بازدید کلی : 92278

RSS

Powered By
loxblog.Com

مورینیو در نظرسنجی AS گواردیولا را شکست داد
6 آذر 1389 ساعت 23:30 | بازدید : 277 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

65% از 80000 رای دهنده معتقد بودند که رئال مادرید بهتر است.

خوزه مورینیو بهتر از گواردیولا است.این نظر 80000 نفری است که در نظرسنجی اینترنتی AS به مورینیو رای داده اند.نظرسنجیها تا روز بازی همچنان باز است.65% از رای دهندگان فکر میکنند که مورینیو بهتر از سرمربی بارسلونا است.روابط حسنه بنی مورینیو و مادریدیسموها همچنان ادامه دارد.برنابئو تا پیش از رسیدن آقای خاص تاکنون سرود هواداران را که اسم سرمربیشان را صدا میکنند نشنیده بود.

در کسب جامها،مورینیو دو برابر گواردیولا جام برده است.این که گواردیولا 3 سال است که در جمع مربیان نخبه قرار داد و مورینیو 10 سال است که در این جمع است نیز صحیح است.17 جامی که مورینیو با پورتو،چلسی و اینتر کسب کرده در مقابل 8 جامی قرار دارد که گواردیولا با بارسلونا کسب کرده است.در 2 سال سرمربیگری پورتو که اولین تجربه مورینیو در سطح اول فوتبال بود مورینیو 6 جام کسب کرد.

مورینیو 66% از 451 بازی خود را بعنوان سرمربی به پیروزی پشت سر گذاشته.همچنین گواردیولا 73% از 142 بازی خود را در بارسلونا پشت سر گذاشته است.

آخرین رویارویی این دو مربی در تاریخ 2 سپتامبر و در اجلاس مربیان نخبه یوفا بود که همدیگر را در آغوش گرفتند.مورینیو به گواردیولا گفت باید 50 سال دیگر با بارسلونا تمدید کنی و گواردیولا در پاسخ به مورینیو گفت:"من هم میخواهم،درباره اش فکر کرده ام،ما این کار را نمیکنم،زیرا در طول این دو سال بیشتر موهای سرم را از دست داده ام . . .".

2 روز مانده به ال کلاسیکو،مورینیو دیروز با تلویزیون دولتی RTP به مصاحبه پرداخت.او گفت در پرتغال،بارسلونا-رئال مادرید به یک رویداد تبدیل شده است.مورینیو و رونالدو منتظر شروع بازی هستند.مورینیو درباره ال کلاسیکوی روز دوشنبه گفت:"هنگامیکه با چلسی و اینتر به مصاف بارسلونا رفتم جالب بود، اکنون که با رئال مادرید هستم بسیار جالبتر خواهد شد."

همچنین باید به یاد داشت که مورینیو در 22 می با اینتر در سانتیگو برنابئو قهرمان اروپا شد.او درباره قهرمانی بارسا در اروپا گفت:" بارسلونا در حال حاضر برنده هر جامی شده است اما هرگز در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو پیروز نشده است.شاید برای کسب این مهم باید 30 یا 40 سال دیگر صبر بکنند".
 




|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: